Veelgestelde vragen omtrent het coronavirus
Ja, momenteel zijn alle clubs in Nederland gesloten t/m 9 februari 2021.
We volgen de richtlijnen van de overheid. Tot nader order is de sluitingsperiode t/m 9 februari 2021.
Dit kan via:
Belfeld@fit-xl.nl of Heerlen@fit-xl.nl
Wij doen ons uiterste best om je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Echter kan het door drukte net wat langer duren dan je van ons gewend bent.
Helaas zijn wij gedwongen gesloten t/m 9 februari 2021. Hierdoor is er geen personeel aanwezig om de telefoon te beantwoorden. Het is wel mogelijk om via e-mail contact op te nemen.
We vinden het heel vervelend dat je even niet in onze clubs kan sporten. Wij bieden je daarom graag een tweetal opties voor je betaalde contributie tijdens deze gedwongen sluiting aan:
Ik word/blijf Fit XL VIP!
Als VIP-member zijn wij je enorm dankbaar voor je steun én daarom ontvang je leuke extra’s én VIP Privileges!
Contributie 100% vergoed
Een voucher van 2 maanden contributie tijdens de gedwongen sluiting welke wij achter jouw lidmaatschap zullen plakken óf een tegoedbon van 2 maanden welke je aan een vriend of vriendin die nog geen lid is cadeau kunt geven.
Zeker! Deze gelden ook voor de upgrade. Die is immers inbegrepen bij je abonnement.
Je hebt recht op compensatie als je geen betalingsachterstand hebt op je abonnement(en).
Het compensatie keuzeformulier is af te halen en in te leveren bij de balie van Fit XL na de heropening.
Zodra de clubs weer opengaan, kan je je pasje in de club ophalen bij de balie. We berichten je hierover als het zover is.
Natuurlijk kun je altijd je abonnement opzeggen. Let op: hier geldt de vooraf afgesproken opzegtermijn van één maand. Kies je als compensatie voor de 2 maanden tegoed, dan worden deze aan het einde van je contract als ‘extra’ periode aan je abonnement toegevoegd. Er zijn verschillende mogelijkheden afhankelijk van je contract:
- Pauzeren: Deze optie is van toepassing als je in staat bent om te sporten door het gevolg van ziekte, blessure, operatie of zwangerschap. Zie de voorwaarden onder punt 4 in onze algemene voorwaarden.
- Opzeggen: Wij betreuren dat je je abonnement juist in deze moeilijke periode wilt beëindiging. Graag zouden wij je willen vragen om nog even over deze beslissing na te denken, gezien de bijzondere omstandigheden en de financiële impact die deze tweede(!) gedwongen sluiting op onze mooie clubs heeft. Je kunt opzeggen per einddatum van je contract en – ook wanneer maandelijks opzegbaar – altijd met een maand opzegtermijn. Wil je dat? Stuur dan een email met je opzegging. Let op: door je opzegging ben je wel een half jaar na je opzegging uitgesloten van lopende acties, mocht je ons toch missen in de toekomst.
Je hebt na onze opening, 2 maanden de tijd om je eventueel gewenste compensatie in te vullen. Dit formulier is dan af te halen en in te leveren bij de balie in de fitness.
De 2 maanden worden na opzegging van je contract verwerkt en gaan in nadat het contract is beëindigd. Je hoeft hier alleen de bon, die je ontvangt bij inlevering van je compensatieformulier, in te leveren op het moment van opzegging. Let op: er geldt te allen tijde een maand opzegtermijn.